ცოფიანი

ყველა სხვა ბლოგის თავზეც გავიარე

რას იზავ მკვდარმა რო გაიღვიძო?

რა აზრიანი და აქტუალური კითხვაა ხო? :))

მარა, დაფიქრდით აბა.. რას იზავთ მკვდარმა რომ გაიღვიძოთ…

ესეთი თემა გავხსენი ერთ–ერთ ფორუმზე (ვინც მიცნობს, მიხვდება რომელზეც), დაახლოვებით ერთი წლის წინ. ხოდა გუშინ შემთხვევით გადავაწყდი…

ეხლა აქ დავწერ რა პასუხები გასცეს “გამოკითხულებმა” ამ კითხვას:

_ გააააამოვ***ვდები… მართლა…
_ მამენტ გაასწორებდა… თითქმის მკვდარი ვიღვიძებ პახმელიაზე და მკვდარს ჯერ არ გამიღვიძია…
_ დავიძინებ ისევ და ასე შემდეგ… სანამ ცოცხალი არ გავიღვიძებ
_ აუ ცვეტში იმენა ყ**ს დავემსგავსები
_ ჩემ გვამს მივაფსავ
_ თავს მოვიკლავდი
_ ჰეჰე..რამაგარიიკნება.. რაღაც პონტსი :-ს კიარადა.. მანც მაგარიიკნებოდა
_ მაგარი იქნებოდა ძაან, გავიგებდი ვის როგორ ეწყინა ჩემი სიკვილი
_ რასვვიზამდი და მე10 სართულიდან გადავჰტებოდი მაინცხო მკვდარივა და მეორედ ხო ვეღარ მოვკვდებოდი
_ მარილს შევყრიდი თავლებში
_ თუ მკვდარი ვარ როგორგა გავიგვიძეეეებ ??? რააააააააავი… ალბათ მაინც შევამოწმებ სხვები დამინახავენ და გაიგაბენ ჩემს ხმას თუ ვერა…. საინტერესოც კია…
_ პოლტერგეიტსი გავხდებოდი :მუჰაააჰაა:
_ მკვდრები იღვიძებენ? რას ვიზამ და ვიტყვი ცოტა კიდევ დამაცალეთ ძილი მეთქი..
_ აუ მე არ ვიცი რას ვიზავდი
_ მოიცა რო მოვკვდე გავიღვიძებ მაინცც???? ვააააააა.. კაია .. ჭირისუფლად დავუჯდები ჩემებს გვერდზე რა
_ კუბოს საყიდლად წავალ
_ ყ**ამოგდებული ვირბენ…
_ უი რა საკაიფოა… გავიხევი სიცილით
_ გავალ გვერდზე ოთახში და მშობლებს მივუსამძიმრებ
_ გაოცებისგან შეიძლება მე მოვკვდე … ( მეტი არაფერი …)
_ ჰო მე რო მკვდარმა გავიღვიძო ….. თავსმოვიკლავ (ინწირესნა)…
_ მერე წავალ, მორგში დავწვები და გასაკვეთათ მოსულ ექიმებს წამოვუხტები და გულს გავუხეთქავ
_ ისე, ჭირისუფლის შეშინებაც კაი აზრი უნდა იყოს…. ოღონდ რა პონტში: კუბოში რო ჩამაწვენდნენ და ტირილს რო დაიწყებდნენ წამოვდგებოდი, დავიღრიალებდი: ნუ მაღვიძებთ-მეთქი… მერე გვერდზე გადავტრიალდებოდი და ისე “დავიძინებდი”
_ ჩემს სასწავლო ნაწილის გამგეს გამოვეცხადები
_ მე ისტორიის მასწს დავადგებოდი…. მარა ეგ ფსიქოლოგიურად მოეკიდებოდა სულის გამოცხადებას და მერე ეკლესიაში დააწვებოდა :-ს ეგარა მარა 1-2ს დიდი სიამოვნებით მოვინახულებდი :> :>
_ ელვისის სულს მოვძებნიდი
_ ამიდგება ჩმდდშვც :user:
_ ვიკაიპებ ხალხზე, რა რეაქცია ექნებატ ჩემი აწ გარდაცვლილი ნეშთის ნახვაზე.. ნუ კაიპის ტავი ტუ მექნება რატქმაუნდა..
_ ვიდარდებ და მოვკვდები დარდისგან
_ ჩემი კარგიც მ******–მეთქი ვიტყვი და ძილს გავაგრძელებ
_ დავიძინებ მკვდრი სკოლაში მაინც ვერ წავალ
_ არაფერს არ გავაკეთებ ვიჯდები და დაველოდები რამეს : D
_ ჰაააჰ… გაასწორებს. მაგარიარი =p~ ოღონდ ცოტახნიტ გაასწორებს :-ს
_ მეტირება მაგის წარმოდგენაზე
_ ნარდს გავაგორებ ჰცემ გვამტან
_ მე მოვკვდე თუ მოვკვდები ვეღარ გავიღვიძEბ =))

და თქვენ რას იზავთ მკვდარმა რომ გაიღვიძოთ?🙂

BONUS:


10 responses to “რას იზავ მკვდარმა რო გაიღვიძო?

  1. Kate_AlukaЯD May 29, 2010 at 1:29 AM

    :D:D:D:D აუ დებილო რამდენი ვიცინე ამ შუაღამისას :D:D:D:D მე მკვდარმა რომ გავიღვიძო მმმ… კანადაში გადავფარფატდებოდი შიშველი დინის სანახავად :D:D:D:D:D:D

  2. Kate_AlukaЯD May 29, 2010 at 3:23 AM

    ეგ მე ვიცი :D:D:D:D

  3. Stichoza November 5, 2010 at 1:03 PM

    თუ დავრწმუნდები, რომ ვერ მხედავენ, კომპიუტერთან მივალ და როცა კლავიატურაზე ვინმე რამეს კრეფს, თითებს დავაჭერ ხოლმე აბდაუბდა ღილაკებს😀

  4. Jessie February 22, 2011 at 3:09 PM

    მერამდენეჯრ ვკითხულობ ამ პოსტს და ისევ და ისევ ვკვდები სიცილით :)))))

  5. catherinemolko February 22, 2011 at 9:35 PM

    ჩემი ერთი ორი ნაცნობის სახლში შევიჭყიტებოდი…. მაინტერესებს ისევ მისიონერულ პოზაში აქვთ სექსი თუ როგორც იქნა შეცვალეს რამე :D:D

  6. Sesilia Sesi June 18, 2011 at 2:38 AM

    magaze arc me vityodi uars:))

  7. Sesilia Sesi June 18, 2011 at 2:40 AM

    kanadashi deanis sanaxavad mec wavidodi,magram damaklavda iqve tavisi koltit:D:D:D

  8. Danica Talos September 8, 2012 at 3:57 AM

    გააჩნია, სხეულის ამოძრავება შემეძლება, თუ აჩრდილი ვიქნები მხოლოდ…

Leave a Reply

