ცოფიანი

ყველა სხვა ბლოგის თავზეც გავიარე

ჩემი ბლოგის ორმოცი

40

არა, ბოლოგი არ მომკვდარა და კიდევ კაი ხანს არ აპირებს სიკვდილს…

უბრალოდ, დღეს, (9 თებერვალი 2010 (ნუ, ჩმთვის ჯერ–ჯერობით დღესაა, სანამ არ დავიძინებ და არ გავიღვიძებ) ჩემი ბლოგი გახდა 40 დღის და ეს ერთგვარი ანგარიშია.

ამის გაკეთება თავიდან, ბლოგის გახსნიდან ერთი თვის თავზე მინდოდა, მაგრამ რატომღაც გადავწყვიტე, რომ 40 დღის შემდეგ გამეკეთებინა, თან სათაურიც კარგად ჟღერდა.

მაშ ასე:

ცოფიანი ბლოგი გაიხსნა 2010 წლის 1 იანვარს. ალბათ ბევრს აქვს ბლოგი გახსნილი იმიტომ, რომ სხვისი ბლოგი მოეწონათ… მაგრამ მე სხვა მიზეზით გავხსენი _ მე მომეწონა ქართველი ბლოგერების საახალწლო ვიდეო და მომავალში მსგავს პროექტებში მომინდა მონაწილეობის მიღება.

ეხლა კი ანგარიში…
ჩემს ბლოგზე საერთო ჯამში დაფიქსირებულია 1935 კლიკი.
ყველაზე მეტი კლიკი დაფქსირდა 2010 წლის 7 იანვარს _ 114

დღეში ჩემ ბლოგს კითხულობს 10–25 უნიკალური მომხმარებელი და აქვს 30–80 კლიკი (გააჩნია როგორ პსტებს დავდებ).

ჩემ ბლოგს blogorll.ge-ზე კითხულობს 4 მომხმარებელი (ფავორიტებში ვყავარ).

ბლოგზე დაწერილი მაქვს 39 პოსტი (ეს მეორმოცეა) აქედან ყველაზე ხშირად კითხულობდნენ პოსტს “ომი. ჩემი განვლილი გზა”

პირველი თვე ჩემთვის საცდელი იყო. და მაჩვენა, რომ ჩემი ბლოგი შედგა.
მე მგონი არაა ცუდი შედეგები პირველი 40 დღის განმავლობაში…

თქვენ რას იტყვით?

One response to “ჩემი ბლოგის ორმოცი

  1. Kate_AlukaЯD February 15, 2010 at 4:34 PM

    mshvenieria zu😛 tashi amxanagebo!

Leave a Reply

