ცოფიანი

ყველა სხვა ბლოგის თავზეც გავიარე

ჰომოფობიასთან ბრძოლა არა ცელი

no homo

<<ახლავე გაფრთხილებთ რომ პოსტში უხვად იქნება გამოყენებული უცენზურო ლექსიკა>>

17 მაისი ყოფილა ჰომოფობიასთან და ტრანსფობიასთან ბრძოლის დღე  და მის მოახლობებათან ერთად ყველა ლიბერასტმაც რათქმაუნდა აიჭრელა თავიანთი ფეისბუქის პროფილი შესაბამისი სურათებით.

რა ტვინი მოტყანით ბლიად ან თქვენ, ან გომიკებმა?! ვისი რა საქმეა მე ჰომოფობი ვარ თუ რა ვარ?! იმისი არჩევანი თუ ჰომოსექსუალობაა, მე რატოა რ შემიძლია ავირჩიო ჰომოფობობა?! რატო უნდა ვცეთ მაინცდამაინც იმათ არჩევანს ყველამ პატივი?! რახან ერთმანეთს უწოვენ და უქნავებენ?! თუ რახან დაჩაგრულები არიან?!

ჰომოსექსუალიზმი 21-ე საუკუნის გამოგონება რო არაა მგონი ყველამ კარგად ვიცით. ის უხსოვარი დროიდან არსებობს და ბევრგან მიღებული ნორმაც კი იყო.

მარა მაინცდამაინც ეხლა აუდგათ გომიკებს და დაიწყეს ტვინის ტყვნა _ ჩვენ ვიჩაგრებით, ჩვენ ისა, ჩვენ  ესა…

თვითონ ტყნავთ ტვინს და იმიტომაც იჩაგრებით!

მე მოვდივარ თქვენთან და გიცხადებთ რო ნატურალი ვარ და გიტყნავთ ამით ტვინს?! თანაც ყოველდღე?! ვმართავთ ნატურალები რაიმე პარადებს ჩვენი ნატურალობის  გამოსაჩენად?! ძაან რო ტვინს ტყნავთ ისევე გვინდათ ვიცხოვროთ როგორც სხვა დანარჩენებმაო ტრაკი დააყენეთ, ნუ ცდილობთ დინების წინააღმდეგ ცურვას და იცხოვრებთ ისევე როგორც სხვა დანარჩენები და კაციშვილი ხმას არ გაგცემთ! დაგიტყვნიათ ერთმანეთი, სულ ქინძზე მკიდია მამენტ! მარა მე ტვინს ნუ მიტყნავთ იმით რო კაი ძუძებს ვიღაცის ბანჯგვლიანი სარდელი გირჩევნიათ.

რაო არ ევასება ხალხს იაღოველები?! სულაც არ არიან იდეაში ცუდი ხალხი და ბევრ ქრისტიანსაც ჯობიან სიკეთით. ნუ ჯერ ერთი მიზეზი უბრალოდ სიბნელეა, მეორე კიდევ ის, რომ თავიანთ სარწმუნოებას ახვევენ თავს სხვებს.  იგივე პონტია თქვენ შემთხვევაშიც ჩვენო ლგბტ დებო და ძმებო.

ზუსტად იგივე რეაქცია ექნება ხალხს, ნებისმიერ ქვეყანაში ეროვნულმა, ან რელიგიურმა უმცირესობებმა რო ტვინი მოტყნან ისე როგორც თქვენ ტყნავთ.

გეყოფათ რა. მიხვდით რო ყველაფერი რაც თქვენს თავს ხდება, თქვენივე ბრალია. კარგადაა ნათქვამი: რაც მოგივა დავითაო _ ყველა შენი თავითაო. ხოდა სხვებს ნუ აბრალებთ. მეც ისეთივე უფლება მაქვს ვიყო ჰომოფობი, როგორც თქვენ _ ჰომოსექსუალისტი.

P.S. ცალ-ცალკე გიცნობთ ერთი-ორს და მაგარ კაი ტიპებადაც მმიმაჩნიხართ, პატივსაც გცემთ და რამე, მარა ერთად რო შეიყრებით რა დაგემართებათ ხოლმე ვერ ვხვდები….😐

და ბოლოს განწყობისთვის:
и на третий день Бог создал Ремингтон со скользящим затвором, чтобы человек стрелял в динозавров и гомосексуалистов, аминь!

შეიძლება დაგაინტერესოთ:
fake and gay

35 responses to “ჰომოფობიასთან ბრძოლა არა ცელი

  1. Moony May 15, 2012 at 2:49 AM

    ჰომოფობიასთან ბრძოლა არა ცელი – ესაა ჩემი კომენტარიც.

  2. tantaling May 15, 2012 at 6:30 PM

    😐 “მე მოვდივარ თქვენთან და გიცხადებთ რო ნატურალი ვარ და გიტყნავთ ამით ტვინს?! თანაც ყოველდღე?” – ნატურალები უმცირესობაში არ არიან და შესაბამისად არავინ არ ჩაგრავს მათ!! მე გეი ვარ და არ მსიამოვნებს როდესაც სკოლაში ყოველდღე “პიდარასტს” მეძახიან და დამცინიან და მოვითხოვ რომ პატივი მცენ. მე ტვინს არ ვტყნავ და არც არავის არ ვაიძულებ ტრაკი მილოკეთთქო მაგრამ უბრალოდ მინდა რომ ჩვეულებრივი ადამიანივით ვიარო ქუჩაში და იმის შიში არ მქონდეს რომ ვინმე პიდარასტს დამიძახებს და გამლანძღავს!!!!!!!

    • zorbegi May 15, 2012 at 7:13 PM

      ქუჩაში შენი მხრიდან ე.წ. გამოტყნაურებას თუ არ ექნება ადგილი, კაციშვილი ვერ გაიგებს შენ სექსუალურ ორიენტაციას. მთავარი არაა ორიენტაცია, მთავარი ქცევაა _ თუ როგორ იქცევით დანარჩენებთან. ნატურალები არ არიან უმცირესობაში, ბაზარი არაა, მარა სხვა უმცირესობებიც არსებობენ, მარა პარადებს არ მართავენ. ზანგები რამდენი წელი მონობაში ცხოვრობდნენ მარა დღეს პარადებს არ აწყობენ ნახეთ ჩვენ ზანგები ვართო. სომხები არ მოდიან და არ მეუბნებიან სომეხი ვარ და პატივი მეცი იმიტო რო უმცირესობა ვარო.
      დაუფიქრდი და მიხვდები რო მართალი ვარ.
      კიდე გეტყვი: ერთი ცისფერია, გავიჩითეთ რაღაც სასტავში იმასთან ერთად, იმ სასტავს მაგრად არ ევასებოდათ ცისფერები მარა ნახეს რო ტვინს არ უტყნავდა, დასტოინად იქცეოდა და დღის ბოლოს ძმობას ეფიცებოდნენ უკვე.
      დაფიქრდი და მიხვდები რო მართალი ვარ

      • tantaling May 15, 2012 at 7:20 PM

        შავკანიანები უკვე ისეთივე უფლებებით სარგებლობენ როგორითაც თეთრკანიანები, მაგრამ ეს ცალკე თემაა. ჩვენს საზოგადოებაში არის უამრავი გეი, ლესბი, ბისექსუალი და ტრანსგენდერი და ჩვენ ისინი უნდა მივიღოთ და ერთხელ და სამუდამოდ უნდა სევიგნოთ რომ ისინი იყვნენ არიან და იქნებიან. გეთანხმები რომ ძაან ტვინის ტყნაც არაა საჭირო მაგრამ ყველა ერთნაირი უნდა იყოს.

      • George Machitidze May 18, 2012 at 11:40 AM

        ეგ მარტინ ლუთერ კინგს უთხარი😀😀😀

      • მორდეხაი June 30, 2012 at 6:16 PM

        სამწუხაროდ მხოლოდ ქუჩაში „გამოტყნაურების“ შედეგას არ იღებს ეს ხალხი ზიზღს, მოდი ნუ ვუარყოფთ, რომ არსებობს ასეთი გაუნათლებელი სტერეოტიპული დამოკიდებულება, ახლაგაზრდა, თუნდაც ბოლო კლასის მოწაფე გოგომ რომ ბიჭი გაიცნოს სადმე და ამ ბიჭმა უხსენოს საუბარში „გეი ვარო“ – ხომ მარტივად წარმოსადგენია, თუ როგორი ზიზღით შეხედავს მას გოგო, და როგორი „დედიმუტლისტყვნით“ დაემუქრება მას ამ გოგოს ძმა, ძმაკაცი ან ნათესავი? =D

    • zorbegi May 15, 2012 at 7:29 PM

      გებიც ისეთივე უფლებებით სარგებლობთ როგორც ნატურალები. კაცებზე ქორწინება ნატურალებსაც არ შეგვიძლია. კონსტიტუციურად სრულიად თანაბარი უფლებები გვაქვს მეც და შენც. მე კიდე გავიმეორებ, მანამ სანამ ჰომოსექსუალისტები არ შეწყვეტენ ე.წ. ტრაკის თამაშს, მანამდე საზოგადოება მათ არ მიიღებს. თუმცა რომც არ მიიღოს, ესეც მისი არჩევანის საკითხია, ისევე როგორც თქვენი ჰომოსექსუალობა.
      გინდა და ხარ გეი? იყავი. უნდა და არი ჰომოფობი? იყოს.

  3. შემოდგომისფერი May 15, 2012 at 6:35 PM

    ,,რაო არ ევასება ხალხს იაღოველები?! სულაც არ არიან იდეაში ცუდი ხალხი და ბევრ ქრისტიანსაც ჯობიან სიკეთით. ნუ ჯერ ერთი მიზეზი უბრალოდ სიბნელეა, მეორე კიდევ ის, რომ თავიანთ სარწმუნოებას ახვევენ თავს სხვებს. იგივე პონტია თქვენ შემთხვევაშიც ჩვენო ლგბტ დებო და ძმებო.”
    გეთანხები ^^
    ისევე არასასიამოვნო მომენტია როგორც ტიპი რომელიც მეტროში სანდომიანი თვალებით გაჩერებს და გეუბნება ,,გინდა ვისაუბროთ ჭეშმარიტ ღმერთზე”
    ამ კომენტარის შემდეგ ჩემი ,,სიგოიმის” კოეფიციენტი აიწევს მაგრამ რას ვიზავ :\\

  4. აივი garber May 15, 2012 at 7:33 PM

    ააა რა კაი იყო :დ и на третий день Бог создал Ремингтон со скользящим затвором, чтобы человек стрелял в динозавров и гомосексуалистов, аминь! :დ:დ

  5. Davit Mikheil Shubladze May 15, 2012 at 11:43 PM

    კაი პოლიტკორექტულობა გკიდია, მაგრამ მინიმუმ სწორი ტერმინები გამოიყენე. საკუთარი ცოდნა გამოავლინე🙂 მკიდია რას წერ გეებზე ეგ შენი აზრია🙂 და გამოხატვის უფლებაც გაქვს … მაგრამ ჰომოფობია მხოლოდ შენი პოზიცია არაა🙂 ცოტა თუ დაძაბავ გონებას მიხვდები რომ უფრო ფართო მცნებაა ვიდრე შენ გგონია …

    • zorbegi May 16, 2012 at 12:21 AM

      ამიხსენი-განმანათლე აბა….

    • მორდეხაი June 30, 2012 at 6:13 PM

      მცნება კი არა ცნება, რელიგიური კაცი ხარ დავით, არ გეკადრება ეგეთი შეცდომები – მცნებები მოსეს მისცა უფალმა, სიტყვის მეცნიერული აზრი კიდევ რის ცნება🙂

  6. გიორგი კიკონიშვილი May 16, 2012 at 12:02 AM

    აუუფ! დამშვიდდი😀

    ზედმეტად ისტერიული პოსტია. ისეთი გაღიზიანებული ჩანხარ, კაცს ეგონება ვინმე ზედ გახტება და ვერ იშორებ… შევეცდები ციტატ-ციტატ გიპასუხო:

    “ლიბერასტმაც” – აი, ხედავ. პოსტის პირველივე წინადადება შეურაცხმყოფელი სიტყვით იწყება და მერე გიკვირს, რატომ ყვირიხართო, ვინ რას გერჩითო.

    “იმისი არჩევანი თუ ჰომოსექსუალობაა, მე რატოა რ შემიძლია ავირჩიო ჰომოფობობა?!” – ეხლა თავად თუ მიხვდები რა სისულელეს ამბობ? ადამიანის სექსუაური ორიენტაცია, ისევე, როგორც მაგალითად კანის ფერი, არჩევანი არაა. გეი არის გეი. შავკანიანი არის შავკანიანი, ეს ასეა, ასე ხდება, ადამიანი ამას არ ირჩევს. ხოლო დამოკიდებულება (იქნება ეს სიყვარული თუ სიძულვილი) ადამიანის არჩევანია. ახლა წარმოიდგინე მე რომ ვთქვა: თუ შავკანიანს აქვს შავკანიანობის უფლება, მე რატომ არ მაქვს მისი შავკანიანობის სიძულვილის უფლება? ხვდები განსხვავებას ჰომოსექსუალობა და შავკანიანობა, “არჩევანი” ან “უფლება” არაა, ეს თავისთავადი, ბუნებრივი მოცემულობაა, მდგომარეობა. შენი სიძულვილი კი შენი არჩევანია, რომელსაც პრინციპში კარგი არაფერი მოაქვს თავად შენთვის. (რავიცი, თუ სიძUლვილზე კარგი წარმოდგენის ხარ, შენი ნებაა)

    “რახან ერთმანეთს უწოვენ და უქნავებენ?!” – უქნავებენ რა არის, ან რა ქართულია? ეგ ერთი, მეორეც, სექსი გეების ექსკლუზიური საქმიანობაა? რა, ჰეტეროები არ “უწოვენ და უქნავებენ” ერთმანეთს?? შენ რა, არ “უქნავებ”?

    “მაინცდამაინც ეხლა აუდგათ გომიკებს და დაიწყეს ტვინის ტყვნა _ ჩვენ ვიჩაგრებით, ჩვენ ისა, ჩვენ ესა…” – ეხლა აუტყდათ? აქამდე არა? ის, რომ შენ ეხლა, ამ საუკუნეში ცხოვრობ, არ ნიშნავს, რომ რაღაცეები ეხლა დაიწყო.. შენ ალბათ იმისაც გწამს, რომ საქართველოს ისტორიაც 2003-დან იწყება? ჰა? თუ არა, მაშინ დაფიქრდი რას ამბობ.

    “მე მოვდივარ თქვენთან და გიცხადებთ რო ნატურალი ვარ და გიტყნავთ ამით ტვინს?! თანაც ყოველდღე?! ვმართავთ ნატურალები რაიმე პარადებს ჩვენი ნატურალობის გამოსაჩენად?!” – შენი სექსუალური ორიენტაცია რომ დისკრიმინაციის საგანს წარმოადგენდეს, შენც ადგებოდი და დიახაც, დაიწყებდი სახალხოდ იმის თქმას, რომ ჰეტერო ხარ! მაგრამ ჰეტეროსექსუალობა “ჩვეულებრივ” მოვლენად ითვლება, ამის გამო არავინ გაგინებს, არავინ გწყევლის, და არავინ გიძღვნის ისეთ პოსტებს, როგორიც ეს პოსტია.

    ძალიან მარტივია რა. მე მქვია გიორგი. ვარ ჩემთვის წყნარად. მაგრამ სახელი გიორგი რომ დისკრიმინაციის საგანს წარმოადგენდესბ, ანუ, ვთქვათ საზოგადოება რომ ამბობდეს ყველა გიორგი გარყვნილი, ცოდვილი და ავადმყოფიაო, აუცილებლად ავიმაღლებდი ხმას და გავმართავდთი ვთქვათ გიორგების აღლუმს.

    ჩემი ორიენტაციით იმიტომ ვაპელირებ, რომ ეს არა მე, არამედ, საზოგადოებამ გახადა აპელაციის, განხილვის საგანი. ხვალ რომ იგივე სიტუაციაში ჰეტეროსექსუალები აღმოჩნდე, თავმოყვარე ჰეტერო აუცილებლად დაიწყებდა იმის მტკიცებას ხმამაღლა და საჯაროდ, რომ ჰეტეროსექსუალობა ცოდვა და ავადმყოფობა არაა.

    “მე ტვინს ნუ მიტყნავთ იმით რო კაი ძუძებს ვიღაცის ბანჯგვლიანი სარდელი გირჩევნიათ.” – და ვინ გიტყნავს? ვინმე გაბავს? ვინმე გახტება ზედ? ვინმე გაძალებს გეი იყავიო???…. აი მე მქონია შემთხვევა, როცა გოგოს მოვწონდი და მაბავდა და მე არ მინდოდა… და რა, ამის გამო შევიძUლო ქალთა მოდგმა და ვიძახო, ქალები მახტებიან და ძალით მტენიან თავის ორიენტაციასთქო?

    “თავიანთ სარწმუნოებას ახვევენ თავს სხვებს” – რომელიმე გეი შემოგივარდა სახლში და თავისი ორიენტაციის მოხვევა დაგიწყო თავზე???

    “მეც ისეთივე უფლება მაქვს ვიყო ჰომოფობი, როგორც თქვენ _ ჰომოსექსუალისტი” – იგივე: ჰომოსექსუალობა არჩევანი და უფლება კი არაა, არამედ, ბუნებრივი მოცემულობაა. სძულვილი კი ცხადია არჩევანია… და აუცილებლად, აუცილებლად გაქვს უფლება – გძულდეს ვინმე. ვინ გართევს ამ უფლებას? შენ ცხადია შეგიძლია გძულდნენ გეები, ისევე, როგორც მე მაქვს უფლება ვაკრიტიკო შენი სიძულვილი.

    • zorbegi May 16, 2012 at 12:31 AM

      და გინდა თქვა რო ჰომოსექსუალობა ბუნებრივია? რა არი მაგაში ბუნებრივი? სექსი გაჩდა გამრავლებისთვის… ტრაკში ქანავით ვინ ნაყოფიერდება მითხარი ერთი… ჰომოფობია უფრო ბუნებრივად მიმაჩნია ვიდრე ჰომოსექსუალიზმი _ ე.წ. ჰომოფობები ეწინააღმდეგებიან არაბუნებრივს და მორჩა. ჩემი თავისუფალი არჩევანია მინდა შავკანიანი შემეზიზღებად ა მინდა ჩემნაირი თეთრკანიანი. ზიზღი ბუნებრივი გრძნობაა.

      მაგ ქანაობაში მამრები რო ერთმანეთს უქანავებენ ის ვიგულისხმე თუ ვერ მიხვდი და შესაბამისად არა _ მამრებს არ ვუქანავებ.

      მეოთხე ციტატა _ ჰა?!
      რა შუაშია ვაბშე?!

      რატოა მერე დისკრიმინაციის საგანი ჰომოსექსუალობა? იმიტო რო კაცები კაცებს უქანავებენ თუ საერთოდ დანარჩენების მიმართ დამოკიდებულების გამო? კარგად დაფიქრდი აბა. როგორც უკვე აღვნიშნე ადრეც არსებობდნენ ჰომოსექსუალები და მიღებულიც იყო ეგ და არც არავინ უტრაკებდა. მარა რაღაცა შეიცვალა. რატომღაც გამორჩეულობა მოინდომეს.

      ვინ მიტყნავს ტვინს? აჭრელებული მაქ ნიუს ფიდი გეების სურათებით და ანტიჰომოფობიური ავატრებით. პასუხი: ბევრი.

      რა მნიშვნელობა აქვს სახლში შემომივარდება თუ ქუჩაში გამოვა ან ფეისბუქზე გაუწევს პროპაგანდას ჰომოსექსუალიზმს?!

      არაა ბუნებრივი ჰომოსექსუალობა. ვერ იქნება ვერანაირად. და უკვე ვთქვი რატომაც.

      ხოდა აკრიტიკე… გიშლი? თავს დამცირებულადვგრძნობ ამით? დისკრიმინაციად ვთვლი?

      • გიორგი კიკონიშვილი May 16, 2012 at 6:38 AM

        ჯერ ერთი უზრდელი ხარ და საუბრის ელემენტარულ წესებს არ იცავ (ცივილური ადამიანების საუბარს ვგულისხმობ და არა ორ-კლასიანი განათლების მქონე ქაჯებისას).

        ჰომოსექსუალობის ხსენებაზე რომ შენ ავტომატურად “ტრაკში ქანაობა” გახსენდება, უკაცრავად და ეგ ჩემი კი არა, შენი ფანტაზიის ამბავია. მე რომ ჰეტეროსექსუალებზე რამეს მეუბნებიან, ჩემი მეგობარი გოგო-ბიჭი წყვილი მახსენდება შეყვარებულები, ვთქვათ, და არა შენივე სიტყვებით რომ ვთქვათ, “ყლე-მუტლის ქანაობა”…

        ბუნებრივია ყველაფერი რაც ხდება ბუნებაში. ჰომოსექსუალობა სამეცნიერო-სამედიცინო სივრცეში არანაირი სახის გადახრად, ანომალიად, დარღვევად არ ითვლება და ისეთივე ჩვეულებრივი მოვლენაა, როგორიც ჰეტეროსექსუალობა.

        ადამიანის უპირველესი ფუნქცია შვილის გაჩენა არაა. ეს ცხოველური ინსტიქტია. შვილს ჩემი სახლის ზაზუნაც კი აკეთებს და აჩენს. ხოლო უპირველესი ფუნქცია და თვისება, რაც ადამიანს ცხოველისგან განასხვავებს, ესაა შემოქმედებითობის უნარი და ამ შემოქმედებითობაში თავისუფალი არჩევანის უფლება. გონის, აზრის გამოყენება – ესაა ადამიანის ყველაზე ძვირფასი ღირებულება. და ამ გონს, ნებისმიერი ადამიანი საითაც უნდა იქითკენ მიმართავს. რითი ხარ შენ, როგორც ადამიანი, იმაზე უფრო ღირებული, ვიდრე ვთქვათ, გეი პლატონი, ან გეი მაკედონელი, ან თუნდაც ბისექსუალი ანჯელინა ჯოლი??? რით აღემატება შენი ადამიანობა მათსას? შენ რომ ჰეტერო ხარ, რამეთი უფრო მაღლა დგეხარ ამ ადამიანებზე? სამაგიეროდ მე გეტყვი, რით ხარ მათზე ქვემოთ: ისინი შემოქმედებითობას და გონს, თავისუფალ არჩევანს აღიარებენ და შენსავით თავი შვილების მკეთებელი ინკუბატორები არ ჰგონიათ!

        და კიდევ, უშვილო წყვილმა რა ქნას? აი, გოგო-ბიჭი, რომელსაც შვილი არ უჩნდებათ და ერს ვერ ამრავლებენ… რა ვქნათ, უფუნქციოები ვეძახოთ და გადახრილები და არააბუნებრივები ვუწოდოთ, რადგან ზაზუნასავით შვილებს ვერ აჩენენ?

        პროპაგანდას რაც შეეხება, ბოლო 1 კვირაა ფეისბუქზე, გარეთ, სახლში, მეგობრებთან, ყველგან – ფეხბურთის გარდა სხვა სიტყვა არ გამიგია…. ეხლა მე რომ დავწერო პოსტი, ფეხბურთის პროპაგანდას ეწევითთქო და ეს პროპაგანდა საშიშია, რადგან შეიძლება მეც ფეხბურთელი გავხდე ამის შედეგადთქო, არ ვიქნები დასაცინი???

        მე ნაღდად, 100% ვიცი რომ ფეხბურთი არ მაინტერესებს და მისი “პროპაგანდის” არ მეშინია, იდგნენ და ილაპარაკონ ფეხბურთზე რამდენიც უნდათ….

        აი ვისაც “ჰომოსექსუალობის პროპაგანდის” გეშინიათ, სჯობს თავად დაუსვათ თქვენ თავს კითხვა: ასეთი მერყევი ხარ შენს ორიენტაციაში, რომ “პროპაგანდის” გეშინია?

        პ.ს. შემდეგში თუ ზრდილობიან საუბარს გააგრძელებ, ok, თუარადა ეგრე “ქანავებით” ვისთანაც გაგსვლია იმას ელაპარაკე!

      • zorbegi May 16, 2012 at 7:49 PM

        არ მოგწონს _ წადი.
        აუ თავი გამანებე რა… ჯერ გაიგე რას ვწერ და მერე მეკამათე. იმას არ ვამბობ ჰომოსექსუალები რატო ხართ-მეთქი. ტვინს ნუ ტყნავთ თქვენი ჰომოსექსუალობით-მეთქი იმას ვამბობ და მორჩა, აღარ უნდა აქ ვეფხისტყაოსნების წერა…

        რაც გინდა ის დაწერე. მე ლიჩნად არ მანაღვლებს.

    • ჭიამარია May 16, 2012 at 8:54 AM

      ძალიან სწორად მსჯელობ გიორგი!!! უკლებლივ ყველა არგუმენტში გეთანხმები და მე ვაპირებდი დაწერას და გამიხარდა რომ უკვე დამხვდა.

  7. არეტიფისტი May 16, 2012 at 10:00 AM

    ბისექსუალი ვარ და ბოშყო, ყ@#ზე მკიდია, რას ფიქრობს ჩემზე სხვა. პიდარასტობას რაც შეეხება ზოგის შემთხვევაში არჩევანია, ზოგისთვის კი სასჯელი. ყველა რელიგიის აზრზე ვარ, არცერთი მწამს, მაგრამ ადამიანის რწმენას პატივს ვცემ. მშვენივრად ვცხოვრობ.
    კაი ბიჭი ჩანხარ, თან ძროხაზე არ გიდგება, თორე შესაძლოა ,,ზოოფილი ვარ და პატივი მეცითო გეთქვა”.

  8. Nick May 16, 2012 at 12:54 PM

    ძალიან მარტივად გიპასუხებ, პირველი ისაა რო ჰომოფობია და ტრანსფობია არჩევანის წინაშე არ უდნა იყოს რადგან ეს არის ადამიანის ზიზღი რაღაცის გამო შენ თუ ამბობ რო არ მაინტერესებს ის გეია თუ არაო მაშინ ისიც უდნა გაიაზრო რო მაშინ ჰომოფობი არ ყოფლხარ რადგან ჰომოფობს ზიზღია აქ მაგალიტად მაშინდელი ჰიტლერი და ებრაელები .

    რაც შეეხება ბავშვმა კარგად დაწერა და მე აგიხსნი, როდესაც მე თმას შევიღებავ საყურეს გავიკეტებ და ვივლი ქუჩაში სწორედაც არ უდნა იყოს ხმამაღალი კომენტარი ,,პიდარასტია,, როდესაც ეს არ იქნება არც გეი პარადი იქნება და არაფერი. შენთვითონ უაზროდ დააფიქსირე შენი აზრი . მე გიპასუხებ მარტივად, თუ არ გიდნა გეი პარადი ნუ იქნები ჰომოფობი, ნუ იბლატავებ რო ეგ ,, ყლეობაა, ადამინს ვინ ვინ ტყნავს რო ,,აზრი ,, დააფიქსირო საჯაროდ მეროე ადამინის ცხოვრებაზე ? სანამ არ მოვა ის გეი თუ ვინც იქნება და არ დაგიწყებს შეურაწყოფის მოყენებას და როგორც თქვი ,,ბანჯღვლიან სარდელზე,, არ შეგეხებიან შენც ნუ დააკომენტარებ უი პიდარასტია პიდარასტების დედა მ……ნ და ყველაფერი რიგზე იქნება. და თუ ჰომოფობი ხარ რაც მგონი რო არ იცი რა არის ეს ნიშნავს სიძ(ულვილი როცა ადამინი გძულს იმის გამო რო არის გეი . (ტერმინით ზუსტი ახსნით კი ადამიანის შიშს ნიშნავს ანუ განსხვავებულობის გმაო შიში მარა დღეს განსხვავებულ ორიენტაციის ზიზღს ნიშნავს)

    გმადლობთ რო მოისმინეთ ჩემი პოსტი და იმედია სწორად გაიგებტ და არ ოამხვევთ ერთ და იგივე ,,არაჯანსაღ,, აზრს, უბრალოდ არ ვუპასუხებ რადგან ჩავთვლი საჭიროტ რო უმეცრობაა.

    წარმატებები.

    • zorbegi May 16, 2012 at 7:52 PM

      ჩემი საქმეა, ჩემი პირადი აზრია და ამ დედამოტყნულ ქვეყანაში რაღაც დოზით კიდე შემორჩენილია სიტყვის თავისუფლება, ამიტომ რასაც მინდა იმას ვიტყვი და დავწერ და ეგეც არავის საქმე არაა…
      არც ისაა არავისი საქმე მე ცისფერები მეზიზღებიან, ზანგები, თუ მარსიანელები.
      თუ მეზიზღებიან, ე.ი. მინდა და მეზიზღებიან

      მარა მეორეა აქ, არ მეზიზღებიან. საერთოდ არ მანაღვლებს ვინ ცისფერი იქნება და ვინ ჰეტერო. მარა ტვინს ნუ მიტყნავენ!!!!

  9. Goodbye May 28, 2012 at 3:56 AM

    მოკლედ საკმაოდ კარგი მსჯელობა მიდის მომწონს და პატივს ვცემ ყველას აზრს, ზორბეგ არ გინდა ზედმეტი აღელვება ჩემი აზრით ამ თემაზე კამათი აუღელვებლადაც შეიძლება. მე მაქვს რამდენიმე კითხვა იმ ადამიანებთან ვინც ხმალამოღებული იცავთ გეებს.
    კითხვა პირველი: ნატურალები რომ უმცირესობაში ვიყოთ, დარწმუნებულები ხართ რომ უფრო დიდი ზეწოლა არ იქნებოდა ჩვენზე ვიდრე როგორც თქვენ ამბობთ რაც თქვენზე ხორციელდება??? (ჩემი აზრით ეს ბუნებრივია და დასაბამიდან ესე იყო რომ უმრავლესობის აზრი უფრო პატივ საცემი იყო ვიდრე უმცირესობის და ამ მოვლენა ჩვეულებრივი უბრალო არჩევნებიც ნათლად ასახავს. მაგრამ ეს იმას არ ნიშნავს რომ ის ვინც უმცირესობაშია უმრავლესობამ თავში უნდა ურტყას, ყველანაირი ძალადობის გამოვლინების წინააღმდეგი ვარ მე პირადად)
    კითხვა მეორე: ჩემში მაგალითად არც ის იწვევს განსაკუთრებულ გაკვირვებას, რომ ვინმეს ამ ქვეყანაში ძულდეს ჰომოსექსუალები. თქვენ რატომ გიკვირთ??? ქვეყანა რომილს მოსახლეობის სულ მცირე 70% მართლმადიდებელი ქრისტიანია, აგრესია რომ ექნებათ ჰომოსექსუალების მიმართ რათ უნდა ამას ლაპარაკი, ზორბეგმაც იმიტომ გაგაიგივათ იაღოვლებთან რომ ერთიც და მეორეც პროპაგანდას უწევთ ჩვენთვის მიუღებელ ცხოვრების წესს, მე მაგალითად მიმაჩნია და ესე მიაჩნია საქარტველოს მოსახლეობის უმრავლესობას რომ თქვენ თქვენი გამოსვლებით აღლუმებით პროპაგანდას უწევთ ჩვეს საზოგადოებაში ცოდვის დანერგვას ეს ჩემთვის როგორც მართლმადიდებლისთვის შეურაწმყოფელია ეს ყოველივე, მე როგორც ჩამოყალიბებიულ ადამიანს როგორც ჩემს სექსუალურ ორიენტაციაში ასევე მრწამსში ეს ყოველივე საფრთხის შემცველად ნამდვილად არ მიმაჩნია, მაგრამ ჩემს გარდა ამ ქვეყანაში ათასობით და ათიათასობით ჩამოუყალიბებელი ადამიანია რომელსაც არ მინდა რაიმეთი ტვინი გამოუტენონ სანამ ის ჩამოყალიბდება (არც სარწმუნოებით მათ შორის და არც მამაპაპისეული სადღეგრძელოებით არც იმ წესებითა თუ ჩვევებით როგორიც გაქვს თუნდაც ქელეხებში ღრეობა ავიყოთ მარაზმამდე მიდის ხოლმე ეს ყოველივე)
    კითვა მესამე: თქვენი განცხადებებიდან ხშირად ისმის ხოლმე ესეთი სიტყვები “ჩვენ ხალხის აზრი არ გვაინტერესებს” თუ არ გაინტერესებს მაშინ იმას რატომ აქცევ ყურადღებას ვიღაც ხეპრე გაუნათლებელი და ბნელი ქუჩაში “პიდარასტს” თუ მოგაძახებს??? რა ვქნათ ესეთია ჩვენი ქვეყნის მდგომარეობა ამ ეტაპზე, ამას ხო შეგნებული ადამიანი არ გააკეთებს არა??? რატო გაღელვებთ ვიგაც გამოტვინებულის აზრები, ჩემთვის გაუგებარია.
    კითხვა მეოთხე: თქვენ ამ დაქცეული ქვეყნის მოქალაქეები არ ხართ??? სხვა პრობლემები არ არის ქვეყანაში თუ ვერ ხედავთ სხვა პრობლემას თქვენ??? ჩემი აზრით ეს ქვეყანა ჯერ ისეა ჩამორჩენილი რო თქვენ მისაღებათ როგორც მის ნაწილად ჯერ მზად არაა და შეიძლება მე ამაც არ გამოვრიცხავ რომ არც არასოდეს არ იყოს თუ საპირისპიროს ფიქრობთ დამიმტკიცეთ ამისენით მოგისმენთ.
    კითხვა მეხუთე: რაზეც მე პირადად ძალიან მაინტერესებს პასუხი კრიტიკულად ნუ მიუდგებით თხოვნა იქნება თავიდანვე🙂 შეიძლება ეს ღველაფერი ჩემი ამ საკითხში ჩაუხედაობს ბრალია. ვინ დაამტკიჩა და როდის აქეთ დამთკიცდა რომ ჰომოსექსუალობა ეს რაიმე ტიპის დაავადება გადახრა ან და ფსიქიკური დარღვევაა არაა??? რაგაც ხშიარად მესმის ამ ბოლო დროს ეს სიტყვები ეს არჩევანი არაა ეს ბუნებრივია და ა.შ
    შენ შეიძლება იმის არჩევანი არ გქონდეს ვინ შეგიყვარდება მაგრამ იმის არჩევანი ნამდვილა გაქვს ვისთან დაკავდე სექსით, მე პირადად ისიც არ მესმის რატომ იგივდება სექსი და სიღვარული ერთმანეთან.

    • zorbegi May 28, 2012 at 4:44 PM

      ბევრი +1ები შენ!
      აღელვება არაა _ ცოფიანი პოსტია :))

    • gvanca qartvelishvil (@GQartvelishvil) May 20, 2013 at 11:20 PM

      გეები რომ გეზიზღებათ ამართლებთ იმით,რომ მართმადიდებელი ქრისტიანები ხართ. გავიწყდებათ ერთი რამ, ყველაზე მნიშვნელოვანი თქვენ არ გაქვთ სხვისი განსჯის და ზიზღის უფლება, სწორედ ამიტომ არაფერს ვიტყვი ამ “დედამოტყნული” ქვეყნის სასულიერო პირების ქცევებზე, რომელთაც დაავიწყდათ რომ ღმერთისთვის ყველა თანაბარია და ყველა უყვარს. ასე რომ თქვენ საქციელს ქრისტიანობა ვერ ამარათლებს, ცოტა სხვა მიზეზი მოიფიქრეთ. ან რას უნდა ელოდე იმ ქვეყამაში სადაც ქალიშვილობის ინსტირუტია :დ

      • zorbegi May 22, 2013 at 12:47 AM

        ნამდვილად არ ვარ ქრისტიანი… არანაირი რელიგიის მიმდევარი არ გახლავარ… უფლებაც ვთვლი, რომ ყველაფრის მაქვს რაც კონსტიტუციით არაა აკრძალული. მინდა და განვსჯი. მაგრამ ადამიანს შეურაცხყოფას არ მივაყენებ იმის გამო, რომ მე არ მომწონს… ეგ ჩემი ნებაა ვინ მომეწონება და ვინ არა… ეგ უფლება ყველას გვაქვს, ისევე, როგორც ჰომოსექსუალებს აქვთ უფლება იყვნენ ისეთები, როგორებიც არიან

  10. Goodbye May 28, 2012 at 7:53 PM

    გაიხარე🙂
    საკმაოდ კარგად გამოხატავს ქარტველი ხალხის უმრავლესობის აზრს ტავისი ტემინოლოგიითაც კი🙂 ბევრისგან გამიგია იგივე სიტყვენი.
    ერთიო ორ რაღაცაზე ეხლა გავამახვილე ყურადღება და ბარემ დავსვამ კითხვას კიდევ სანამ პასუხი არ გაგიციათ წინა კითხვებზე.
    გიორგი შენგან ველი პიველი ამის განმარტებას “ბუნებრივია ყველაფერი რაც ხდება ბუნებაში. ჰომოსექსუალობა სამეცნიერო-სამედიცინო სივრცეში არანაირი სახის გადახრად, ანომალიად, დარღვევად არ ითვლება და ისეთივე ჩვეულებრივი მოვლენაა, როგორიც ჰეტეროსექსუალობა.” ვინ დაადგინა გამაგებინე???
    როგორც ადამიანი დარწმუნებული ვარ შენც არ შეიგიქმნია ამ ადამინებზე ღირებული არაფერი ისევე როგორც ბევრს ” რითი ხარ შენ, როგორც ადამიანი, იმაზე უფრო ღირებული, ვიდრე ვთქვათ, გეი პლატონი, ან გეი მაკედონელი, ან თუნდაც ბისექსუალი ანჯელინა ჯოლი???” მაგრამ აქ საუბარი მიდის რაზე იცი ამ სამ ადამიან და კიდევ ბევრს (უბრალოდ შენ ეს სამი ახსენე და ამათზე ვამახვილებ ყურადღებას) აერთიანებს ის რო ესენი არ არიან არანაირ ღირებულებებზე გაზრდილი რომი რაყაც გარყვნილების და გაუკუღმართებული ცხოვრების ბუდე იყო მგონი ყველასთვის ცნობილია და არ ღირს ამის განხილვაზე ყურადღების გამახვილება ჩემი აზრით (თუ გნებავს გავამახვილოთ არც ეგაა პრობლემა) ანჯელინას რაც შეეხება ჩემთვის მაგალითს არ წარმოადგეს ეგ ადამიანი მიუხედავად იმისა რომ ძალიან დიდ პატივს ვცემ როგორც მსახიობს და პიროვნებას, ჩემთვის ანჯელინა ჯონ ბასი და მისდაგვარები არის იმ ქვეყნის შვილი რომლის ისტორიაც სისხლით დაიწერა ბანდიტებისგან და ციხიდან გაქცეული ხალხის აშენებული ქვეხანაა რომელიც დღესათ სხვისი სისხლის ღვრით საზდოობს, ჩემში პირადად ბასის გამოსვლამ და ჭკუის სწავლებამ ისეთი აგრესია გამოიწვია რო ჩემი თავის მე თითონ გამიკვირდა არ უნდა იყოს ჩემთვის მაგალითი და არ უნდა მასწავლიდეს მე ჭკუას იმ ქვეყნის შვილი ვისი ისტორიაც სამას წელზე მეტს არ ითვლის და არანაირი კულტურული ღირებულება არ გააჩნია ისტორია დაიწყეს ხალხის ხოცვით და გრძელდება ხალხის ხოცვით ამ ხალხმა თვითონაც არ იციან ვინ არიან რა არიან რა უნდათ რა აღმსარებლობის არიან და ა.შ მოდი ჯერ თავის თავში გაერკვნენ და მერე გვარიგონ ჭკუა მხოლოდ ამის შემდეგ იქნება ჩემთვის მისაბაძი ანჯელინა ბისექსუალობა.

  11. marishcaa June 3, 2012 at 12:29 AM

    ძლივს ვიღაც ნორმალურად მოაზროვნე ვნახე,თორე რატომღაც მოდაში შემოვიდა ამ ბოლო დროს გაურკვეველი ორიენტაციის ხალხის დაცვა

  12. Kind June 6, 2012 at 10:45 PM

    არანორმატიული ლექსიკის ფრიალის, სრულიად უაზრო არგუმენტების და ტვინის ნაოჭების თითებზე ჩამოსათვლელი რაოდენობის გარდა, ვერაფერი ვერ გამოამჟღავნე ამ პოსტით, ძვირფასო ზორბეგ.

  13. intrigani July 13, 2012 at 10:54 PM

    ავტორს ერთ რამეში ვეთანხმები..იყავით თქვენთვის და არავინ არაფერს დაგიშავებთ..ეს გამოსვლები გაცილებით უარყოფითის მომტანი იქნება თქვენთვისვე…თქვენ მოითხოვთ რომ პატივი გცენ..მე პირადად აგრესიას არ გამოვხატავ არასდროს, მაგრამ არ მომწონს გეები ტრანსექსუალები და ასე შემდეგ..ეს ჩემი არჩევანია და თქვენც ეცით პატივი..

  14. Butterfly July 28, 2012 at 3:18 PM

    ჰომოფობია არჩევანია, ჰომოსექსუალობა – არა : )

  15. mr. green May 8, 2013 at 2:52 AM

    jigari xar zorbeg genacvale, da kvela kartvel pidarasts movutyan dedis . . . gaiget metrakeebo? da traki daayenet torem tqveni sisxli daigvreba, saqartveloshi bevri vajkaci bichia da tkven cisartkela droshas aravin gaprialebinebt am qveyanashi. wadit da sazgvargaret wovet elton jons ibiomat, ar motynes tvini to.

    • zorbegi May 8, 2013 at 8:07 PM

      მე მაგებში ვერ დაგეთანხმები. რაც უნდათ ის აკეთონ თავიანთ წრეებში. მარა აფიშირება ზედმეტად და მიუღებლად მიმაჩნია. ისევე, როგორც მათზე ძალადობა იმის გამო, რომ არატრადიციული ორიენტაციის ხალხია…

    • gvanca qartvelishvil (@GQartvelishvil) May 20, 2013 at 11:24 PM

      Swored magashia problema, rom egeti “vajkacebi” gvyavs. Isev xqnjlebis dro rom iyos tqveni iqneboda msoflio. Cemashi da qeifshi rom xart marto mahrebi )))

Leave a Reply

