ცოფიანი

ყველა სხვა ბლოგის თავზეც გავიარე

ლეკვის 10 თხოვნა მომავალ პატრონს / ძაღლის მომავალი პატრონის 10 მცნება

puppy

1. მე სულ რაღაც 10-15 წელი ვიცოცხლებ. შენთან ყოველი განშორება ჩემთვის მტკივნეული იქნება. იფიქრე ამაზე მანამ სანამ მიყიდი.

2. შეეცადე მომცე დრო, იმის მისახვედრად, თუ რა გინდა ჩემგან.

3. ჩემში შენდამი ნდობა გააჩინე და მე ამ გრძნობით ვიცხოვრებ.

4. დიდი ხნით ნუ გამიბრაზდები და ნუ ჩამკეტავ ხოლმე დასჯის სახით. შენ ხომ სამსახურიც გაქვს, გართობაც, მეგობრებიც _ მე კიდევ მარტო შენ მყავხარ.

5. ზოგჯერ მელაპარაკე ხოლმე… მერე რა რო ყველაფერს ვერ მივხვდები რასაც მეუბნები, სამაგიეროდ შენ ხმას ხო გავიგებ?!

6. გახსოვდეს _  მე არასოდეს დამავიწყდება როგორ მექცევიან.

7. მანამ სანამ დამარტყამდე, დაფიქრდი, მე ხომ ძალიან ადვილად შემიძლია კბილებით შენი ნებისმიერი ძვალი გადავამტვრიო, მაგრამ საკუთარ თავს ამის უფლებას არასოდეს მივცემ.

8.  მანამ სანამ შეამჩნევ, რომ მაინცდამაინც დიდი სიხარულით აღარ ვასრულებ შენ კომანდებს, თითქოსდა თავს ვარიდებ შესრულებას, ან მეზარება, დაფიქრდი _ იქნება რასაც მაჭმევ საჩემო არაა, ან იქნებ ძალიან დიდი ხანი არ გაგიყვანივარ მზეზე, ან იქნება ჩემი გული უკვე გაიცვითა?

9. მომიარე როდესაც დავბერდები _  ოდესმე ხომ შენც იგივე მოგივა.

10. ნებისმიერი სირთულის დროს შეეცადე ჩემ გვერდით იყო. არასოდეს იხლმძღვანელო გადაწყვეტილებებით როგორებიცაა “ამისი ყურება არ შემიძლია”, ან “დაე ეს მოხდეს მაშინ, როდესაც მე არ ვიქნები”. შენთან ერთად მე ყველაფერს ბევრად იოლად გადავიტან.

14 responses to “ლეკვის 10 თხოვნა მომავალ პატრონს / ძაღლის მომავალი პატრონის 10 მცნება

  1. Torti November 19, 2012 at 5:46 PM

    გოგოსავითაა ბლიად

  2. ketusi.com November 19, 2012 at 6:23 PM

    გული ამიჩუყდა❤
    მართლა მასეა და კარგად არის ჩამოყალიბებული.ჩვენ ცხოველებს ჩვენგან მარტო ალერსი უნდათ და კარგი მოპყრობა,უდიდეს სითბოს გვაძლევენ.მიყვარს ცხოველები < 3

  3. Tathew November 19, 2012 at 10:02 PM

    7 ar exeba chemsas :d yoveltvis adzlevs tavs magis uflebas :d

    • zorbegi November 19, 2012 at 10:06 PM

      ხო, მარა თამაშის პონტში თუ სერიოზულად?

      • Tathew November 21, 2012 at 10:15 PM

        tamashis pontshi :d ver zomavs :d

      • zorbegi November 22, 2012 at 2:00 AM

        ეგ არაფერი. მთავარია აგრესიას არ გამოხატავდეს… უნდა დაუშალო ხოლმე და როცა კბენას დაიწყებს (სუ რო არ გტკენდს მაშინაც კი)… კაი ვარიანტია, როდესაც შენ დაგიწყებს კბენას, მაშინვე რამე საღრღნელი ჩაუდო პირში და ის კბინოს… თორე მერე უფრო გატკენს ხოლმე….

    • zorbegi December 18, 2012 at 9:27 PM

      ჯერ მე ვთარგმნე ქართულად :)))
      ეტყობა კიდეც სხვანაირად როა ნათარგმნი

      • tamara December 19, 2012 at 12:05 AM

        მე მხოლოდ გადავამოწმე🙂
        რაც მეტი წაიკითხავს, მით უკეთესი🙂

  4. ფორთოხლის გოგონა March 3, 2013 at 11:12 PM

    ra sayvarelia guli amichuyda :S ^_^ chem katas ufro did dros davutmob😀😀

Leave a Reply

